Vnoloog wijnen

Klantenservice

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Mocht de door jou gewenste informatie er niet bij staan, dan kun je van 09.00 tot 12.00 contact opnemen met 0115-612450 of via e-mail: info@vnoloog.nl

BESTELLEN

Hoe maak ik een account aan?

U kunt rechtsboven klikken op ‘account aanmaken’. In dat account geeft u uw voor- en achternaam en uw e-mailadres op. De toegang tot uw account wordt beveiligd met een wachtwoord dat u zelf kiest. (minimaal 6 tekens) Vervolgens komt u op uw persoonlijke pagina waar u de volgende gegevens kunt inzien en beheren.

Account-gegevens: Naam + e-mailadres
Adresboek Factuuradres + Afleveradres
Mijn orders Reeds geplaatste bestellingen
Mijn productreviews Uw persoonlijke reviews
Mijn tags  
Mijn verlanglijst Uw persoonlijke verlanglijst
Mijn Download-producten  
Nieuwsbrief abonnementen Af- of aanmelden voor onze nieuwsbrief

Hoe kan ik snel een wijn zoeken?

Op onze website staat rechts bovenin de optie 'Zoeken'. Hier kunt u één of meerdere woorden invullen om in ons assortiment te zoeken. Bijvoorbeeld ‘Bordeaux’ of ‘Pinot Noir’. Wanneer u één van deze termen invult, zorgt onze zoekmachine ervoor dat u alleen de desbetreffende producten krijgt aangeboden waar u naar zoekt.

Bestellen hoe doe ik dat?

Onze wijnen zijn ingedeeld in smaak categorieën waardoor u snel en gemakkelijk vindt wat u zoekt. Alle wijnen boven de € 10 zijn ingedeeld in de categorie EXCLUSIEF (zowel rood, wit als rosé) Als u de wijnen heeft gevonden die u wenst te bestellen, dan kunt u deze in het winkelmandje plaatsen. Is de bestelling compleet, kies dan voor afrekenen (rechts boven) om vervolgens de bestelprocedure af te ronden. U krijgt de keuze om met of zonder account uw bestelling te plaatsen.  Uw bestelling is nu geplaatst en u ontvangt direct een bestelbevestiging op het door u ingegeven mailadres met daarin een overzicht van de geplaatste bestelling. Zodra de bestelling verder verwerkt wordt, ontvangt u nog een mail, mat daarin de Track & Trace gegevens van uw pakketzending, zodat u deze online kunt volgen.

Hoe weet ik dat mijn bestelling via Vnoloog.nl goed is ontvangen?

Als u via Vnoloog.nl een bestelling heeft geplaatst, dan ontvangt u direct een ontvangstbevestiging op uw e-mailadres. Is dat niet het geval, controleert u dan of uw e-mailadres klopt. Wanneer u dan nog geen email ontvangt kunt u contact op nemen met ons op nummer: 0115-612450.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, als u ons direct belt, kunnen wij de bestelling nog annuleren. Wanneer het pakket eenmaal naar u onderweg is, helaas niet meer.

LEVERING

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Indien de wijn voorradig is, ontvangt u uw bestelling binnen 3 werkdagen in huis. Uw bestelling wordt met de grootste zorg door ons ingepakt en verzonden via een DPD koerier. Via het track en trace nummer op uw factuur kunt u precies zien wat de status van uw bestelling is.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt thuisbezorgd door DPD in een breukvrije verpakking.

Ik ben niet vaak thuis. Kan mijn bestelling ook ergens anders worden afgeleverd?

Als u niet vaak thuis bent kunt u uw wijn op uw werkadres laten afleveren. Als u uw gegevens invoert kunt u hiervoor klikken op: 'Ander afleveradres'.

BETALEN

Op welke manier kan ik bij Vnoloog.nl betalen?

U kunt online betalen via iDeal of PayPal of door middel van bankoverschrijving vooraf. Indien u kiest voor de laatste optie, wordt uw bestelling pas verzonden als de betaling bij ons binnen is.

Wat is iDeal?

Via iDeal kunt u veilig uw online aankopen betalen. Dit gebeurt op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u wilt betalen, klikt u bij de keuze voor de betaalmethoden op het iDeal logo. Na de keuze van uw eigen bank wordt u direct doorgelinkt naar het inlogscherm van uw eigen bank. Daar betaalt u op de vertrouwde manier.

KLACHTEN

Ik heb verkeerde wijn ontvangen. Wat nu?

Hoe zorgvuldig wij ook te werk gaan, er kan wel eens iets mis gaan. Controleer altijd of de wijn die u hebt ontvangen de flessen zijn die u hebt besteld. Hebt u per ongeluk andere wijn ontvangen? Neemt u dan direct contact op met Vnoloog.nl  0115-612450.

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Ondanks de constante zorg en aandacht die wij aan onze producten besteden, , is het mogelijk dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval stuurt u een email met vermelding van uw ordernummer naar info@vnoloog.nl. Uw klacht zal zo snel mogelijk worden beantwoord. Uiterlijk binnen 14 dagen.

PERSOONSGEGEVENS

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Vnoloog.nl  zal uw gegevens nooit aan derden doorgeven, verkopen of verhuren of op een andere manier kenbaar maken. Zie hiervoor onze privacy statement. 

Mijn e-mailadres is veranderd, kan ik dat alsnog in jullie bestand veranderen?

Ja. U logt op de vertrouwde manier in (oude e-mailadres en wachtwoord) in op uw account. Als u ingelogd bent kiest u voor de optie ‘Account gegeven’.  Hier kunt u uw e-mailadres wijzigen.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer, wat nu?

Wachtwoord kwijt? Niets aan de hand. Als u op "inloggen" klikt, kunt u met de optie "Wachtwoord vergeten" uw wachtwoord nogmaals naar uw e-mailadres verzenden.

Ik woon op een ander adres. Hoe geef ik dat door?

U logt in op uw account. Als u ingelogd bent kiest u voor de optie ‘Adresgegevens’. Hier kunt u uw adresgegevens wijzigen.

WINKEL

Heeft Vnoloog.nl ook een winkel waar ik naartoe kan?

Ja, Vnoloog.nl is onderdeel van Drankenhandel Kolijn in Terneuzen. Kijk op onze website voor meer informatie: www.drankenhandelkolijn.nl

WIJNADVIES

Ik heb specifiek wijnadvies nodig, kunnen jullie mij adviseren?

Onze wijnspecialiste staat u graag te woord om u te voorzien van deskundig wijnadvies. U kunt uw vraag mailen aan: info@vnoloog.nl en u ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie per mail of indien gewenst telefonisch terug.